czwartek, 4 kwietnia 2013

Turbany - Atelier de Creation "Lidia"



Drogie Panie


Mam przyjemność przedstawić Wam moją kolekcję turbanów  by pomóc Wam w tym jakże trudnym okresie utraty włosów
.Moją misją jest sprawić byście mimo tego problemu czuły się piękne,zadbane i kobiece.W mojej kolekcji znajdziecie przeróżne nakrycia głowy:od zwykłych codziennych czapeczek -po eleganckie,szykowne i modne-chusty,berety,toczki, czapeczki, opaski które znajdują bardzo dużo swoich odbiorców wśród zdrowych kobiet, chcące się w ten sposób ozdobić.
Zwracam szczególną uwagę na gatunek tkanin i dzianin by w swoim składzie bazą była bawełna-przyjazna i bezpieczna dla skóry.Dlatego tez ta część turbanu,która dotyka skóry głowy zawsze wykonana jest z bawełny. Turbany przez nas projektowane-są bardzo łatwe w nałożeniu.
Wszystkie modele są zaprojektowane przeze mnie, wykonane w naszej pracowni i są owocem kilkuletniego doświadczenia nabytego w tej branży w Paryżu.
Pozdrawiam 
Lidia Miernik 


AM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz